Rendszeres olvasók

2010. november 12., péntek

Egyszerűen Egyszerű

Manyi kért meg, hogy beszéljünk erről a sálról.


A sál Nina mintája, és itt megtalálható. A fordításhoz engedélyt kértem és kaptam Ninától. Azt írta, még finomítanak a mintán, de szerintem az eredeti alapján is meg tudjuk kötni.
Nagyon szépen köszönjük, Nina!


Mivel a minta német, ezért Adélt is megkérdeztem, nehogy elnézzek valamit.

A sál kötése Adél segítségével:

Kötsz 5 sort lustakötéssel.
Következik a Netzmuster, az első 4 és az utolsó 2 szemet lustakötéssel kötjük, a többit a rajz szerint kötjük, az 5-10 szemes részt tetszés szerinti szélességben lehet kötni.
A 3-10 sort kell ismételni ameddig szeretnéd.

Utána következik a Zwischenmuster (átmeneti minta), tetszés szerinti hosszúságig köthető.

Visszatérünk a Netzmusterhez, a rajz első sorával kezdünk, utána ugyanannyiszor ismételjük a 3-10 sort mint az első alkalommal.
Majd a végén 5 sor lustakötés következik és lazán leláncoljuk.

Hát ennyi lenne, tényleg egyszerű!
 

11 megjegyzés:

aniko66 írta...

Köszi! Tényleg egyszerűnek ígérkezik! :)

nenca írta...

Ercsu!!!!!!!!!!!!!!!
Köszi.Nagyon megörültem,amikor megláttam.Te egy tündér vagy.
A Tanuljunk rövidített soros nyakmelegítőjét is szívesen elkészíteném a segédleteddel.Lehet,hogy akad az ügynek még támogatója.....:)
Puszillak és tudd : nagy örömöt szereztél vele.

nenca írta...

nenca = manyi

Kriszti írta...

Köszönöm Erika a magyarázatot. Azt hiszem ez most ideális kötnivaló lenne a két kis betegem ápolása mellett.

Még azt kell megálmodnom, hogy Cinegéből hány szemmel kezdjem, hogy kb. ekkora legyen...

ercsu27 írta...

Manyi, melyik nyakmelegítőt?

nenca írta...

http://4.bp.blogspot.com/_gAwVZyFdHg4/TJH55VxLGfI/AAAAAAAADlg/f-FWCMReFJI/s1600/bol.jpg

Erre gondoltam!Ez inkább miniponcsó,mint nyakmelegítő.
Bocsánat,hogy csak most válaszolok,de nagytakarítottam és most ültem le a géphez.
Manyi

nenca írta...

Na ez most nem jött össze.Tehát akkor szóban inkább,mint képpel.Az aurora szettnél írtad,hogy sokmindent lehet a rövidített soros technikával kötni.Ott van egy klassz kis poncsó.Megpróbálom mailben küldeni,hátha ott nem tréfál meg.

Mosolyrend Évi :) írta...

Köszönöm szépen! :)
Első olvasásra nekem kicsit bonyolult de majd kérek tőled "segítséget" ... .)

Erika most menő kötött táskát esetleg tanítanál nekünk .)
Nézegetem őket s nagyon tetszenek .)

Nina írta...

Viel Spass beim Stricken von Simply :-)

Liebe Grüsse
Nina

Mosolyrend Évi :) írta...

Most próbálom de a jelek számomra sajnos hottentotta :( A kezdő szemszám se érthető ...

Bocsi ha sok a baj velem :(

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Jaj de jó minta köszi!!!
Kérlek nézz be hozzám! Van nálam valami nem kézzel fogható számodra:)!!!!